سلام و تبریک فرا رسیدن ماه رمضان.

سومین سال و هفتیمن دوره مسابقات هنر حل مساله دوشنبه هفته پیش با استقبال خیلی خوب شما دوستان برگزار شد. برای اولین بار مراسم اختتامیه داشتیم و امیدواریم که بهتون خوش گذشته باشه. جا داره از گروه کامپیوتر بخصوص دکتر باقرزاده ، دکتر اسلام نور و همچنین خانم موسوی بخاطر تمام کمک هاشون تشکر کنیم که تونستیم همچین روزی رو دور هم داشته باشیم.

دوباره بخاطر نواقصی که در حین مسابقه بود عذرخواهی می کنیم و تلاش خواهیم کرد همچین اتفاقایی تکرار نشن. به هرحال درکل فقط 1 سوال داشتیم که حل نشد و اون هم سوال ++J بود. اما سوالای 95 ای ها هم از حد انتظارمون سخت تر شده بود و نیاز داره دفعه های بعد حواسمون بیشتر باشه تو انتخاب سوال برای ورودی های جدید.



خب برسیم به نتایج این دوره :


سه تیم اول ورودی های قدیم :) ( رده بندی کامل ) ( سوالات )

1 - Sloth - یاشار شاهی

2 - Kabuse Aghaye Najafvand - سید مهدی سلیمان نژاد . وحید شهریوری . رضوان غفارزاده

3 - (; Ma_Kabus_Nadarim #Ma_Khabaya_Khob_Khob_Mebinim#

    میلاد مولازاده . امیررضا محمدی . امین نجف وند


از ورودی های 95 ، 4 تیم در مسابقه شرکت کرده بودن که جا داره از همشون تشکر کنیم که تشریف آوردن و به زحمتای تیم مسابقه ارزش گذاشتند ... از همشون ممنونیم : ( رده بندی کامل ) ( سوالات )

1 - Amuye Subasa - خشایار شاهی . محمدجواد حسین پور . کیانوش کیخسروی

2 - Dooste Amuye Subasa - افشین محمدی . میلاد شیخ آقایی . ریبین عبداللهی . ادریس باز 

3 - don't care (amzo) - زهرا آقای . امیررضا درویش زاده

4 - ...No Name... - شبنم فعالیت . فاطمه سادات ابراهیمی


عکس های مسابقه رو هم از اینجا میتونین دانلود کنین : تیم ها ، بقیه عکس ها


ما همیشه سعیمون بوده و هست که مسابقه جو دوستانه داشته باشه و چیزی که ارزش داره همین حضور ، تلاش ، رقابت دوستانه و داشتن جو صمیمانه و متفاوت بین هم رشته ای هامون باشه ... در واقع آخرین چیزی که بهش اهمیت داده میشه کلمه های برد و باخت هستش که تو اینجور دورهمی ها نباید مانع حضور دوستان بشه ... امیدواریم در دفعات بعدی این مسابقات شاهد حضور بیشتر دوستان باشیم ...


در آخر جا داره از همه ی دوستان که برای برگزاری این مسابقه کمک حال ما بودن تشکر کنیم از جمله : سینا میرزاپور ، رحمت جعفری ، احمد ساروخانی ، امین نجف وند ، سید مهدی سلیمان نژاد ، وحید شهریوری ، رضوان غفارزاده و ...


طراحان این دوره :

   فراز آزادی

روناک موسس

محمد افتخاری