سلام. مسابقه ی ششم دانشگاه هم بالاخره برگزار شد و تموم شد. بعد از یه ترم وقفه، تا جایی که دیدیم خدا رو شکر به همه خوش گذشت. خیلی دوست داشتیم ترم قبل هم کانتست می داشتیم ولی متاسفانه به دلیل درگیری های جورواجور تیمی نتونست چیزی طراحی کنه. عوضش این ترم دو تا کانتست داریم! اول خرداد هم کانتست داریم که توسط تیم 2B || !2B آماده شده و امیدوارم باز هم بچه ها بیان. ما که میایم :)

 

بگذریم. سوالای این دفعه تو دو دسته ی معمولی و نوب ادیشن (که مخصوص ورودی های امسال بود) برگزار شد و تو هر دسته به ترتیب ۱۰ و ۵ تیم شرکت کردن. تمامی سوال های هر دو دسته حل شد و تو دسته ی معمولی در مجموع ۵۹ تا ارسال قبول شده و توی دسته ی نوب ۲۶ تا ارسال قبول شده داشتیم.

 

 

سه تیم اول دسته ی معمولی:

1 - 2B || !2B (به ترتیب حروف الفبا:‌ فراز آزادی،‌ محمد افتخاری، روناک موسس)

2- RED (یاشار شاهی)

3 - Keep Calm && Never Give Up (به ترتیب حروف الفبا:‌ مهدی اللهیاری،‌امین نجفوند اصل، ؟؟؟)

 

دو تیم اول دسته ی نوب:

1 - Esm Peyda Nakardim (به ترتیب حروف الفبا:‌ محمدجواد حسین‌پور،‌خشایار شاهی)

2 - AzhDariooN (به ترتیب جروف الفبا: علیرضا آجرلو، فرشید جباری، محمد مصطفوی)

 

پی دی اف روی سوالای دسته معمولی رو از اینجا و دسته نوب رو از اینجا می تونید دانلود کنید. بابت کمی و کسری های سوال ها هم عذر میخوایم ازتون. همچنین، مجموعه ای از عکس ها که ما داشتیم رو هم می تونید از اینجا دانلود کنید.

 

لژیونر موقشنگ

 

و در آخر دوس داریم صمیمانه از تک تک افرادی که در برگزاری کانتست به هر نحوی کمکمون کردن و حتی بیشتر از خودمون زحمت کشیدن، از جمله دکتر اسلام‌نور، دکتر اصل اصغریان، خانم موسوی،‌ آقای سارو‌خانی، افتخاری، میرزاپور ، رحیم‌دخت، جوادیان و آزادی تشکر کنیم.

 

طراحان این دوره، سیدمهدی سلیمان نژاد + وحید شهریوری +‌ رضوان غفارزاده