کد های تیم We Miss Faraz ( به درخواست دوستان برای دانلود گذاشتیم )

متاسفانه تست کیس های این مسابقه ضعیف طراحی شده بود و برای 3 سوال آخر بعضی از پاسخ های غلط یا با پیچیدگی های بسیار بالا هم نمره کامل گرفت! برای همین لطفا توضیحات پایین رو بخونید :

 

توضیح :

- چون سایز ورودی های چندتا از سوالای اول تو روی سوال گفته نشده بود ، ما کدهارو برای اعداد و سایزهای بزرگ نوشتیم. به همین خاطر بعضی از کد ها کمی پیچیده شدن .

- به همین دلیل ، زیاد از حد از vector استفاده کردیم که در خیلی از سوالات اصلا نیازی بهش نیست و میشه از آرایه ی ساده استفاده کرد. ( وکتور : آرایه با سایز متغیر است )

 

- جواب سوال آبیاری نوین همون الگوریتم پیدا کردن درخت پوشای کمینه هستش که ما با کراسکال پیاده سازیش کردیم ولی میشه با پریم هم نوشتش .

 

- جواب سوال کارخانه شکلات سازی : با این که گفته شده (min(n,m هم برای این سوال نمره کامل میگرفت ولی این جواب کاملا غلطه و مسئله راه حل نسبتا پیچیده ای با گراف داره به اسم Maximum Matching . ولی چون پیچیدگی این راه حل زیاده ما از روش های احتمالی برای پیدا کردن جوابش استفاده کردیم که نمره ی کامل گرفته ولی دلیل نمره کامل گرفتن جواب ما فقط دخالت (min(n,m تو جوابمون هستش و نباید الگوریتم ما نمره ی کامل رو میگرفت .

 

- جواب سوال تقاطع : ما برای این سوال هم بر اساس بازه ی داده شده فقط تونستیم یه الگوریتم احتمالی پیدا کنیم که 2000 بار مسئله رو با ورودی های متفاوت باهاش حل میکنیم و از همشون مینیمم میگیریم . که این راه حل بخاطر 2000 بار اجرا شدنش باید تایم لیمیت میگرفت ولی چون تست هارو کوچیک داده بودن بازم نمره کامل گرفته !!! اگه جواب قطعی براش پیدا کنیم حتما روی وبلاگ میزاریم .